مشتری محوری، احترام به ارزش ها و جلب رضایت آنان. بهره گیری از نگرش فرآیندی در تعریف مسئولیت ها و گردش عملیات. استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا؛ جهت افزایش میزان کیفیت و کمیت محصولات و خدمات. رشد و اعتلای دانش، مهارت و نگرش کلیه کارکنان از طریق آموزش های مناسب. ایجاد محیطی سالم، شفاف و مشارکت پذیر در درون شرکت و ارتباط صمیمانه با طرفهای علاقمند. بهره گیری از دانش مدرسان، متخصصان و محققان غیر عضو در موسسه با استفاده از رویکرد برون سپاری. مسئولیت راهبری و استقرار اثر بخش سیستم مدیریت کیفیت به طور همزمان به عهده اینجانب، مدیران واحدها است. نماینده مدیریت در امور کیفیت به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در طرح ریزی، استقرار و اثبات سیستم مدیریت کیفیت و همچنین بهبود اثر بخش آن و مسئولیت نظارت مستمر بر عملکرد صحیح این سیستم را به عهده دارد . پایبندی به اجرای صحیح واثر بخش و بهبودمستمر فرایندها، وظیفه تمامی کارکنان شرکت انارآبی می باشد.
تلفن تماس:09373339886