در تبلیغات رسانه ای با استفاده از ابزار های سینما ، رادیو ، تلویزیون و مطبوعات می توان مخاطب و مشتری را به شکل فراگیر و ماندگار تحت تأثیر، آموزش و یا تبلیغ قرار داد. در تبلیغات از طریق سینما ، رادیو و تلویزیون می توان از طریق ساخت تیزرهای تبلیغی مناسب در اوقات خاص وهنگام پخش برنامه ها و فیلم های حساس، کیفیت و توصیف محصول تولیدی یا خدماتی را تبلیغ و یا آموزش داد. استفاده از مطبوعات در انواع روزنامه های کثیر الانتشار ، مجلات هفتگی ، ماهانه ، فصلنامه عمومی یا تخصصی زمینه بسیار مساعدی برای تبلیغ انواع کالا یا خدمات می باشد.